Mira els meus videos de Youtube i segueix-me a Twitter @jordiventura11

martes, 20 de abril de 2010

CAMPIONS LLIGA EBA!!

Felicitat, felicitat i més felicitat és el que vam sentir després del partit d'aquest cap de setmana contra el Granollers. Tothom ho sabia, qui guanyés aquest últim partit de lliga regular (nosaltres havíem de guanyar com a mínim de 3 punts) es proclamaria campió de lliga EBA i ho vam aconseguir no sense treballar-ho de valent, així ho demostren els parcials, i finalment el 78 a 62 amb fantàstic darrer parcial de 28 a 10. Des d'aquí felicitar el Granollers per la gran temporada realitzada.
M'agradaria donar les gràcies a TOTS els meus companys i tècnics, per fer realitat un SOMNI! De ben segur que aquest 17 d'abril de 2010 no oblidaré mai. Cada vegada que veig les imatges del partit, junt amb la locució d'en Francesc s'em posa la pell de gallina, i no em cansaré de veure-les una i altra vegada. Tal com diu en Joan, la nostra foto serà la de CAMPIONS DE LLIGA EBA 2010. De moment em fet història a Mataró, conseguint el nostre primer campionat, però em de seguir per aconseguir més èxits junts. El pròxim objectiu són les fases d'ascens a LEB plata, arribem en el millor moment de la temporada i ara, més que mai, SOM UN EQUIP!
Em sento orgullós de tenir uns companys com els que tinc! Gràcies de tot cor.

SOM GROCS

1 comentario:

Lluís Escudero dijo...

Moltes felicitats Jordi, a tú i a tot l'equip, tant jugadors com entrenadors per la tasca que heu fet durant aquesta temporada.
Fa uns quants anys que estic en aquest club i aquesta temporada heu aconseguit que la grada s'ompli en cada partit, això demostra la feina que heu fet.

Ara toca encarar aquestes fases d'ascens amb tota la ilusió per tal d'intentar aconseguir aquesta categoria.

Felicitats de nou per fer-nos gaudir del bàsquet com ho heu fet.

Lluís.