Mira els meus videos de Youtube i segueix-me a Twitter @jordiventura11

viernes, 6 de julio de 2012

UNA VIDA DEDICADA AL BÀSQUET

Demà sí!! Demà jugaré l'últim partit de bàsquet, acompanyat de grans amics, entrenadors i aficionats, que durant els últims anys, per mi tota una vida, han estat al costat meu i fent que el nostre Club creixi amb el pas dels anys.

En aquests moments només em venen al cap anècdotes alegres i plenes d'amistats. Aquest esport m'ha aportat molt i m'ha fet crèixer com a persona amb valors tant importants com l'esforç, la constància, el respecte, el saber escoltar, el treballar en equip, a caure i tornar-se a aixecar amb més força que mai... A partir d'ara, aquesta experiència acumulada després de 26 anys al Club, la posaré en pràctica en aquesta etapa d'entrenador, que per altre costat ja fa 15 anys que li estic dedicant un esforç incansablement.

Gràcies a tots per haver-me fet feliç aquests anys i gràcies a aquelles persones que demà (dissabte 7 de juliol de 2012) a les 18:00 hores, vinguin al Palau Josep Mora a veure el meu comiat.

SOM GROCS!!


Enllaç a la web de la UE Mataró

No hay comentarios: